Rekrutacja
Rekrutacja 2024/2025
Informacja w sprawie rekrutacji do przedszkola
w roku szkolnym 2024/2025
Listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych zostaną wywieszone na szybie drzwiach wejściowych do przedszkola dzisiaj o godz. 13:00.
Indywidualna informacja o zakwalifikowaniu będzie dostępna również
dla rodziców po zalogowaniu w systemie rekrutacyjnym.
Przypominamy, że zgodnie z harmonogramem rekrutacji dzisiaj od godz. 13:00 do 08.05.2024 r. do godz. 10:00 rodzice potwierdzają wolę zapisu dziecka
do przedszkola, do którego zostało zakwalifikowane.
Można to zrobić w systemie klikając „ Potwierdzam wolę zapisu”
Brak potwierdzenia woli oznacza rezygnację z ubiegania się o przyjęcie
do przedszkola i skutkować będzie usunięciem z listy kandydatów przyjęcia
do placówki.
Harmonogram rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2024/2025
-
Kontynuacja edukacji przedszkolnej Od 27 lutego do 4 marca godz.16.00
Rodzice dzieci, które uczęszczają do przedszkola składają deklarację o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w kolejnym roku szkolnym.
-
Postępowanie rekrutacyjne do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych Od 5 marca, od godz. 13.00
Udostępnienie w systemie rekrutacyjnym oferty przedszkoli i szkół podstawowych.
Od 5 marca, od godz. 13.00 do 20 marca, do godz. 20.00
Rodzice wypełniają i zapisują w systemie wniosek o przyjęcie dziecka. Po zakończeniu etapu rejestracji nie będzie możliwa edycja wniosku.
Od 5 marca, od godz. 13.00 do 21 marca, do godz. 16.00
Rodzice składają w przedszkolu/szkole pierwszego wyboru wniosek o przyjęcie dziecka. Dołączają do niego dokumenty, które potwierdzają spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Wszystkie te dokumenty można złożyć:
- podpisane profilem zaufanym przez elektroniczny system rekrutacji, lub
- wersję papierową bezpośrednio w przedszkolu/szkole pierwszego wyboru.
[!] Jeśli dziecko ma orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wydane ze względu na
niepełnosprawność – rodzic składa jego kopię w każdym przedszkolu/szkole, którą wskazał na liście preferencji i wybrał w niej oddziały integracyjne. Kopię rodzic poświadcza za zgodność z oryginałem.
Kopię decyzji dyrektora szkoły podstawowej o odroczeniu obowiązku szkolnego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata, należy złożyć w przedszkolu/szkole wskazanej na pierwszej pozycji na liście preferencji.
-
25 kwietnia, od godz. 13.00
Publikacja list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
-
Od 25 kwietnia, od godz. 13.00 do 8 maja, do godz. 10.00
Rodzice potwierdzają wolę zapisu dziecka do przedszkola/szkoły, do której zostało zakwalifikowane.
-
9 maja, od godz. 13.00
Publikacja list dzieci przyjętych i nieprzyjętych.
-
Procedura odwoławcza Od 9 maja do 24 maja
- Rodzice mogą wystąpić do komisji rekrutacyjnej z wnioskiem o uzasadnienie odmowy przyjęcia. Mają na to 3 dni od dnia opublikowania list przyjętych i nieprzyjętych.
- Rodzice mogą odwołać się do dyrektora przedszkola/szkoły od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej. Mają na to 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia odmowy przyjęcia.
Postępowanie uzupełniające do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych 12 czerwca, od godz. 16.00
Publikacja w systemie rekrutacyjnym wykazu wolnych miejsc.
Od 12 czerwca, od godz. 16.00 do 17 czerwca, do godz. 20.00
Rodzice wypełniają i zapisują wniosek w systemie. Po zakończeniu etapu rejestracji nie będzie możliwa edycja wniosku.
Od 12 czerwca do 18 czerwca, do godz. 15.00
Rodzice składają w przedszkolu/szkole pierwszego wyboru wniosek. Dołączają do niego dokumenty, które potwierdzają spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Wszystkie te dokumenty można złożyć:
- podpisane profilem zaufanym przez elektroniczny system rekrutacji lub
- wersję papierową bezpośrednio w przedszkolu/szkole pierwszego wyboru.
[!] Jeśli dziecko ma orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego, wydane ze względu na
niepełnosprawność – rodzic składa jego kopię w każdym przedszkolu/szkole, którą wskazał na liście preferencji i wybrał w niej oddziały integracyjne. Kopię rodzic poświadcza za zgodność z oryginałem.
Kopię decyzji dyrektora szkoły podstawowej o odroczeniu obowiązku szkolnego, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata, należy złożyć w przedszkolu/szkole wskazanej na pierwszej pozycji na liście preferencji.
26 czerwca, od godz. 13.00
Publikacja list dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
Od 26 czerwca, od godz. 13.00 do 1 lipca, do godz. 10.00
Rodzice potwierdzają wolę zapisu dziecka do przedszkola/szkoły, do której zostało zakwalifikowane..
2 lipca, od godz. 13.00
Publikacja list dzieci przyjętych i nieprzyjętych.
Od 2 lipca
Procedura odwoławcza.
30 sierpnia
Publikacja w systemie rekrutacyjnym wykazu wolnych miejsc.
Wszystkie aktualne informacje zamieszczone są na stronie
https://edukacja.um.warszawa.pl/aktualnosci5
Pliki do pobrania
-
.docx
Klauzula o przetwarzaniu danych osobowych (.docx)
Rozmiar: 0.02 MB
-
.pdf
harmonogram-rekrutacji-do-przedszkoli-i-oddzialow-.pdf (.pdf)
Rozmiar: 0.45 MB
-
.pdf
deklaracja-kontynuowania-wychowania-przedszkolnego.pdf (.pdf)
Rozmiar: 0.41 MB
-
.docx
oswiadczenie-szczepienie.docx (.docx)
Rozmiar: 0.02 MB
-
.pdf
podpis (.pdf)
Rozmiar: 0.10 MB
-
.pdf
ogólne (.pdf)
Rozmiar: 0.09 MB
-
.pdf
oswiadczenie-o-wysokosci-dochodu.pdf (.pdf)
Rozmiar: 0.44 MB